Saturday, December 1, 2012

Kanak-kanak bawah 18 tahun dilarang kerasuntuk membaca...

Pada satu hari seorang lelaki tua berumur 75
tahun telah datang berjumpa dengan seorang
doktor untuk membuat analisis kandungan jumlah
sperma yang ada di dalam air maninya. Kemudian
doktor itu pun memberikan botol sambil berkata
"Pakcik ambil botol ini dan esok datang balik
jumpa saya bersama dengan contoh air mani
pakcik di dalam botol ini ye."
Pada keesokan harinya, lelaki tua itu datang
kembali bersama botol yang diberikan oleh doktor
semalam. Namun begitu doktor itu tengok di
dalam botol itu kosong saja dan tidak ada lansung
air mani orang tua itu. Lalu doktor pun bertanya
kepada orang tua tersebut, mengapa tak diisi
contoh air mani ke dalam botol tersebut.
Lalu lelaki tua itu pun menjawap.
"Tuan doktor, ceritanya begini, memula tu saya
gunakan tangan kanan saya tapi tak dapat jugak.
Kemudian saya cuba guna pula tangan kiri saya
pun tak dapat jugak. Kemudian saya suruh isteri
saya tolong pula. Isteri saya memula guna tangan
kanan tapi tak dapat jugak, kemudian guna
tangan kiri pun tak dapat jugak. Kemudian isteri
saya cuba menggunakan mulut pula, memula dia
pakai gigi dalam tapi tak dapat jugak, kemudian
guna gigi di luar pun dapat jugak. Sungguh
susah, akhirnya kami panggil anak perempuan
jiran di sebelah rumah kami, dan dia juga telah
mencuba gunakan mulut dan tangan tapi tak
dapat-dapat jugak." Terang lelaki tua itu.
Doktor amat terperanjat. "Apa..! Awak mintak
tolong dari anak perempuan jiran awak..??!!!!"
Lelaki tua itu menjawap lagi. "Ya betul tuan
doktor, bagaimana kuatnya kami berusaha, tapi
masih tak dapat-dapat juga nak bukak......penutup
botol nih... !"
Moral: Bersihkan minda anda yang kuning
tu...kih3..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment