Saturday, December 1, 2012

Tandas KLCC

Satu hari ketika dalam perjalanan balik dari Ipoh,
abu singgah sekejap di KLCC. Ada sesuatu dia
nak beli. Ketika abu sedang mencari barang
tersebut, tiba-tiba perutnya terasa memulas. Apa
lagi abu pun terus bergegas ke tandas yang
terdekat.
Masuk saja ke tandas, abu tengok ada 3 bilik air.
Bilik air yang di tengah bertutup, jadi abu pegi
yang di sebelahnya. Baru saja abu duduk, abu
terdengar orang dari sebelah bersuara,
"Haa, camna sekarang ?"
Abu sebenarnya bukan suka nak berbual dengan
orang yang dia tak kenal. Tapi entah macamana
akhirnya abu terbalas juga, "Ok gak ler".
Kemudian suara tu bertanya lagi,
"Kau nak gi mana ni??"
Iskk... Abu mula rasa musykil, kenapa orang tu
nak tahu tujuannya... tapi dalam kebingungan tu
Abu balas jugak,
"Aku nak balik, singgah sini nak beli barang sikit"
Lepas tu suara tu bertanya lagi,
"Bila kau nak gerak ni??".
Abu selamba jer kata,
"Lepas aku sudah ni, habis beli aku chow la".
Kemudian Abu terdengar lagi suara orang sebelah
tu berkata
"Hei, aku call kau balik lepas ni, tiap kali aku
tanya soalan kat kau, mamat bodoh sebelah aku ni
asyik jawab jer!!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment